Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~paulinesse | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina Owczarek adresPabianice zarejestrowany15.02.2009 @21:36:41 ostatnio na stronie09.03.2012 @10:44:48

''Dla osoby wrażliwej złudzenia są sztuką. I jeśli żyjesz, to tylko dzięki sztuce.'' -E. Bowen

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." -Marilyn Monroe

"Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że niektóre gwiazdy przypominają te, które widać na niebie, choć dawno przestały świecić. Wciąż widzimy ich blask, lecz one są martwe. Ci aktorzy nadal odgrywali fikcję, będącą jedynie odbiciem ich życia. Jakby uczestniczyli we własnym pogrzebie."
-Michel Schneider

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty171 komentarze208 posty na forum0

komputer / sprzęt
lustrzanka Sony Alfa 200 & Alfa 350 + obiektyw makro 75-300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~onlythereds    16.08.2011 @15:18:06
dzięx <3 muszę chyba zacząć prace nad czyms nowym bo mi staroscią wieje z profilu ;D
_______
cause lovers always come n' lovers always go
~lifeisgreen    22.07.2011 @13:04:35
niestety mi akurat bardziej brakuje czasu niz pomyslow
~KrISStof    22.02.2011 @21:58:17
Witam. Mój aparat ma niestety:/ na stałe wbudowany obiektyw 24 - 720mm i F2.8 / F11.0 Dziękuję za komentarz i ocenępozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2011-02-22 21:59:05
_______
Dziękuję, miłego dnia. Kiedyś nadejdzie ten dzień, ze w końcu zrobię cholernie dobre zdjecie
~Koondzik    24.12.2010 @20:46:48
Zdjęcie profilowe kozaczy ;*********
~integra66    08.09.2010 @20:07:47
Witam Używam aparatów sony 100 , 350 , 550 i obiektywu sigmy 180mm .
~ledziu    07.08.2010 @12:34:44
dzięki
~Naris    06.08.2010 @14:45:54
Dzięki... Też masz ciekawą
_______

~Salama    06.08.2010 @13:54:01
Dziękuję za miłe słowa Cieszę się, że się podoba
!montagproject    03.08.2010 @22:27:21
Dziękuję bardzo
_______
we still believe in love, so fuck you
~DreamAloud    19.07.2010 @22:41:57
na razie nie będzie, bo nie mam żadnych nowych ;P
~ktosmizabralkredki    09.07.2010 @10:49:03
dziękuje :D
_______
nie dziękuj za komentarz !!! skomentuj też i Moje prace !!!:D
~xsweetdropletx    16.06.2010 @22:40:41
dziękuje twoja tez :D
~Myziolinka    23.04.2010 @22:33:16
swietna galeria i ciekawe pomysly na zdjecia
_______
"Życie jest piękne, bo żyć oznacza zaczynać ciągle, w każdym momencie..."
~seeee    02.04.2010 @16:59:13
dziekuje i wesolych
~nicollette    01.04.2010 @13:39:13
nie dziwie się, w meksyku i w indiach podobnie
~nicollette    01.04.2010 @11:07:21
łoł to zazdroszczę
~nicollette    31.03.2010 @22:21:19
o kurwa, byłaś na Haiti ;>
~leszy    27.01.2010 @22:24:51
Dzięki za odwiedziny i komentarz. Co do programu, to rzeczywiście trochę programu do obróbki użyłem, lecz w sumie niewiele. Nie uważam tego za nic zdrożnego, samą fotografię z aparatu traktuję jako "surowiec", moim zdaniem bardzo rzadko się zdarza aby zdjęcie prosto z aparatu nadawało się do puszczenia "w świat". Być może jest to z mojej strony przyzwyczajenie, lubię nad zdjęciem posiedzieć tak jak przed laty w ciemni. Prawdą jest, że jeżeli ujęcie jest do bani to żaden program nie pomoże. Pozdrawiam.
~MacStanley    15.01.2010 @14:11:46
dzięki
+canvaske    13.01.2010 @22:35:49
dziękuję

a wiesz może co to za drzewo

albo inaczej
czy miałabyś coś przeciwko jesli w jakimś projekcie wykorzystałbym to zdjęcie za jakies wynagrodzenie?
_______
Nie robię projektów za 300 PLN!!!
~Atkax    17.11.2009 @12:23:42
dziękuje
_______
Braciszku wszystko co robię robię dla Ciebie... [*] http://www.misza1982.digart.pl
~Sauwren    08.09.2009 @18:38:43
Dzięki Wielkie artystko
~iDontLikeReggae    18.08.2009 @13:26:29
natknelam sie na nowe zdjeciee..
u ciebie w galerii.. gdzie opinie byly.. no niezbyt ciekawe.. ale ja na temat tego zdjecia mialam inne zdanie.. i chcialam je ocenic naa dobre.. po srodeczku
boo nie bylo to moze nic nadzwyczajnegoo..ale no tez cos zupelnie innego..
kadr byl wcale nie najgorszy.. nic w nim wcale nie przeszkadzaloo.. moze gdybyy uciac tak by kadr zaczynal sie od lokcia.. bylo by moze i ciasno ale zdecydowanie lepiej.. tez gdyby bylo by widac troche wiecej niebaa..
pisze to tutaj boo nie zdazylam dodac mojej opini przed twoim usunieciem zdjecia
ale moze znajde cos jeszcze w twojej galerii co mnie skusi do skomentowaniaa nie zagladalam wiec nie wiem.
pozdrawiam.
_______
<3
~goga626    05.07.2009 @11:18:37
_______
"Choć radość jest krótka,
poprzedza ją jeszcze długa nadzieja,
a po niej zostaje jeszcze dłuższe wspomnienie."
*Wolfgar    22.06.2009 @19:29:59
_______
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams...
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt